divendres, 4 d’octubre del 2019

PRESENTACIÓ DEL BLOG

Hola a tothom!!!

Em dic Cristina Marín i tinc 20 anys. Visc a Mataró i actualment, estic fent un cicle superior per graduar-me com a tècnica d'Educació Infantil a l'institut Josep Puig i Cadafalch de Mataró. Curso el segon i últim any d'aquest.

Això que esteu veient, és el meu blog personal, on expressaré els meus coneixements, experiències i aprenentatges que vagi vivint i adquirint durant aquest segon curs, tot a través de la realització d'activitats, dinàmiques, sortides, lectures, pràctiques, etc. 
La matèria que publiqui tindrà a veure amb les habilitats socials, per tant, compartiré amb tots vosaltres qualsevol informació que vegi interessant en relació amb aquest tema, i si vosaltres també em voleu fer arribar qualsevol comentari, serà benvingut; entre tots podem aprendre molt.

La font d'aquesta petita pàgina és el Mòdul 8: "Les Habilitats Socials".

Espero que us agradi el meu blog i que, d'alguna manera, us sigui útil.

Ens anem llegint!!😊




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PRESENTACIÓ DEL BLOG