Hola a tothom!!
Suposo que el títol d'aquest post us haurà causat una mica d'intriga... Doncs bé, us vinc a parlar d'una activitat que vaig realitzar amb el grup classe ja fa unes setmanes. Aquesta, va ser introductòria al mòdul d'Habilitats Socials. Consistia a respondre tres preguntes, primerament de forma individual, després en parelles, i finalment, en grups de quatre; d'aquí ve el títol 1, 2, 4. Les preguntes eren:
1- Què són les habilitats socials?
2- Quina influència tenen les habilitats socials a la nostra vida quotidiana?
3- Per a què serveixen les habilitats socials dins de l'àmbit de l'educació infantil?
La utilitat d'aquesta activitat inicial era, principalment, posar en pràctica les nostres habilitats socials, ja que a partir de les respostes individuals, ens havíem de posar d'acord amb els petits grups que vam formar per arribar a una conclusió, és a dir, aconseguir fer una barreja de totes les respostes per formar-ne només una. Dos caps pensen més que un, i quatre caps pensen més que dos, llavors, va ser molt enriquidor veure com pensen les companyes i aprendre d'elles. Al nostre grup, no ens va costar molt arribar a una conclusió perquè teníem respostes bastant semblants, però personalment, crec que ens va costar menys quan vam treballar en parelles que no pas en grups de quatre, pel fet que la coordinació entre menys persones és més fàcil. També he de dir que en tot moment ens vam escoltar i respectar, vam parlar entre totes adequadament i en cap moment vam perdre el control. Per tot això, penso que vam utilitzar bé les nostres habilitats socials, o el millor que vam poder, i el resultat va ser exitós.
Em va agradar molt realitzar aquesta activitat perquè tenia un doble objectiu: Aprendre el significat de les habilitats socials i la seva importància a través de la posada en pràctica d'aquestes. Canviant les preguntes, es podria aplicar a qualsevol context en el cas que es vulguin practicar les capacitats individuals.
Suposo que el títol d'aquest post us haurà causat una mica d'intriga... Doncs bé, us vinc a parlar d'una activitat que vaig realitzar amb el grup classe ja fa unes setmanes. Aquesta, va ser introductòria al mòdul d'Habilitats Socials. Consistia a respondre tres preguntes, primerament de forma individual, després en parelles, i finalment, en grups de quatre; d'aquí ve el títol 1, 2, 4. Les preguntes eren:
1- Què són les habilitats socials?
2- Quina influència tenen les habilitats socials a la nostra vida quotidiana?
3- Per a què serveixen les habilitats socials dins de l'àmbit de l'educació infantil?
La utilitat d'aquesta activitat inicial era, principalment, posar en pràctica les nostres habilitats socials, ja que a partir de les respostes individuals, ens havíem de posar d'acord amb els petits grups que vam formar per arribar a una conclusió, és a dir, aconseguir fer una barreja de totes les respostes per formar-ne només una. Dos caps pensen més que un, i quatre caps pensen més que dos, llavors, va ser molt enriquidor veure com pensen les companyes i aprendre d'elles. Al nostre grup, no ens va costar molt arribar a una conclusió perquè teníem respostes bastant semblants, però personalment, crec que ens va costar menys quan vam treballar en parelles que no pas en grups de quatre, pel fet que la coordinació entre menys persones és més fàcil. També he de dir que en tot moment ens vam escoltar i respectar, vam parlar entre totes adequadament i en cap moment vam perdre el control. Per tot això, penso que vam utilitzar bé les nostres habilitats socials, o el millor que vam poder, i el resultat va ser exitós.
Em va agradar molt realitzar aquesta activitat perquè tenia un doble objectiu: Aprendre el significat de les habilitats socials i la seva importància a través de la posada en pràctica d'aquestes. Canviant les preguntes, es podria aplicar a qualsevol context en el cas que es vulguin practicar les capacitats individuals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada